Ben aldırma tedavisi

18 Temmuz 2013 Perşembe

ben aldirma,ben tedavisi

Günümüzde cilt güzelliği, gencinden yaşlısına, kadınından erkeğine tüm insanlar için önemsenen bir konudur. Cilt, görünüş açısından ya da sağlığımızı etkileyecek türde kötü olduğu düşünüldüğünde çeşitli cerrahi operasyonlarla ya da lazer, radyo frekans vb. ile tedavi edilebilmektedir.Cilt güzelliği toplumla iç içe meslek gruplarında çalışmakta olan bazı kişiler için daha da önemsenmektedir. Eğitim kurumu çalışanları, pazarlamacılar,satış danışmanları gibi meslek gruplarında çalışan kişiler örnek olarak gösterilebilir. Cilt üzerinde oluşan benler başlıca cilt problemlerinden bir tanesidir. Doğuştan olup ilerleyen dönemde büyümüş ya da sonradan oluşmuş benler  özellikle ilk etapta göze çarpan; burunda, alında, çenede, kaşta, yanaklarda, boyunda, ensede bulunan benler çeşitli tedavi yöntemleri uygulanarak aldırılabilmektedir. Benler yaşlara göre değişkenlik gösterir. Çok rastlanan ben türleri nevüs, papül, hamanjiom, spider anjioma, polip, makul aktinik keratoz dur. Bunun dışında tıp dilinde bilimsel olarak sınıflandırılmış türlerden bulunmaktadır.

Halk arasında riskli, ölümcül vb. şekillerde söylentilerden dolayı beni olan kişiler ben aldırma işlemini riskli görmektedir ve tedaviden çekinmektedirler. Fakat halk arasında söylenilenlerin bilimsel değeri olmamaktadır. Oluşan benler fiziksel ya da görsel olarak rahatsızlık oluşturmaktaysa, rahatsızlık vermese bile önlem amacıyla tedavi edilmelidir. Ben aldırma işlemi çeşitli tedavi yöntemleriyle uygulanmaktadır. Teknolojik yöntemler bulunduğu gibi ben aldırma işlemi cerrahi operasyon ile de yapılabilmektedir. Tedaviye başlamadan önce lütfen en yakındaki hastanede ya da kontrol yaptırıp doktorunuzun yönlendirmesiyle hareket

ediniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder