Ben aldırma tedavisi

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Lazerle Ben Aldırma


Lazerle Ben Aldırma
Ben aldırma birçok insan tarafından benlerinden kurtulmak için yaptıkları bir yol olarak karşımıza çıkmaktadır. Ben aldırma konusunda ise karşımıza çeşitli yol ve yöntemler çıkmaktadır. Bu yol ve yöntemlerden biri de lazerle ben tedavisi adı ile bilinen ve ben aldırma sırasında lazer ışınlarından yardım alınan yöntemdir. Lazer ışınları renkli ışınlardır ve yüksek ısı enerjisine dönüşebilmektedir. Renk konusunda oldukça etkin bir yöntem olduğundan ciltte ki koyu renkte bulunan benlerin tedavisinde bile oldukça rahat bir şekilde kullanılabilir. Çünkü koyu renkli benlerde melanin adı verilen kahverengi pigmentler bulunmaktadır. Kahverengi koyu renkli benlerin canlı dokudan sıyrılması ve alınması için et etkili yöntemlerden biri lazerdir.
Lazerle ben aldırmak konusunda kimi insanların bir takım tereddütleri bulunmaktadır. Bu tereddüt ve soru işaretlerinin başında lazer ışınlarının zararlı olduğu konusu gelmektedir. Oysa bilimsel olarak böyle bir iddianın hiçbir kanıtı olmadığı gibi, lazerle ile alınan benin ileride kanser oluşturma riski azaltılmaktadır. Ben lazer ile tedavi edildikten sonra herhangi bir şekilde tekrar oluşmaz veya benin izi kalamaz. Sadece benin olduğu yerde fark edilmesi mümkün olmayacak kadar hafif bir cilt değişikliği meydana gelmektedir. Görmekteyiz ki lazerle ben aldırma oldukça kolay ve sağlıklı bir yöntem olmasının yanı sıra başarı oranı da oldukça yüksek bir yöntemdir. Eğer sizde benlerinizden dolayı sorun yaşıyorsanız tercihiniz lazerden yana olabilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder