Ben aldırma tedavisi

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Radyo Frekans İle Ben Aldırma

Radyo Frekans İle Ben Aldırma
                Radyo frekans tedavisi elektrik enerjisiyle uygulanan bir yöntemdir. Radyo dalgaları ısı enerjisine dönüşür ve istenilen bölgeye uygulanır. Burada ısı enerjisiyle buharlaşma oluşturulur ve yakılarak ciltteki fazlalık yok edilir. Bu yöntemle daha net ve seçici bir tedavi uygulanmaktadır. Bu tedavide öncelikle alınacak olan ben tabakalara ayrılır. Tabaka tabaka gerçekleştirilen işlem sonunda diğer vücut bölgesiyle bir bütün oluşturarak yok edilir. Benin radyo frekansı ile buharlaştırılması sağlanır.
                Bu tedavi yöntemi damar benine uygulanmaktadır. Yakıcı etkisi olduğu için zarar verebilmekte ve tehlike oluşturabilmektedir. Genellikle bu tedavi tek seansta sona ermektedir. Seanstan önce ve sonra tedaviye gidilmelidir. Benin büyüklüğüne ve çapına göre iz oluşmaktadır. Küçük çaplı benlerde genelde en ufak bir iz bile kalmazken çok büyük benlerde küçük bir kalabilmektedir. Bu tedavinin uygun şekilde yapılması oldukça önemlidir. Bu yüzden mutlaka biz uzman tarafından yapılmalıdır. Aksi takdirde aşırı yakmaktan dolayı bazı çukurluklar oluşabilmektedir. Bu durum fazla buharlaşma sağlamaktan dolayı olmaktadır.

                Bu ben aldırma yönteminin radyo kelimesini içerse de radyasyonla bir alakası yoktur. Oldukça tercih edilen sağlıklı bir yöntemdir. Böyle alınan ben, ileride kansere dönüşme riskini ortadan kaldırmaktadır. Bu tedaviyi birçok kurum ve kuruluş gerçekleştirmektedir. Hiç uygulamamış olan uzmanlar vardır. Bu yüzden tedaviyi yaptırırken daha önce bu tedaviyi uygulamış olan bir uzmana yaptırmak tercih edilmelidir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder