Ben aldırma tedavisi

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Koterle Ben Aldırma

Koterle Ben Aldırma
Ben aldırma yöntemlerine baktığımızda birden fazla ben aldırma yöntemi olduğunu görmekteyiz. Bu yöntemlerden biri de koter ile ben aldırma işlemidir. Koterle ben aldırma doku kaybı yaratılarak benin alınması işlemidir. Elektro koter bene temas ettirilir. Bu andan itibaren ben de doku kaybı meydana gelmektedir. Isı işlemi sayesinde cilt benden kurtulana kadar bu işleme devam edilir. Cilt benden kurtulduğunda istenilen işlem gerçekleşmiş olmaktadır. Koter ile ben aldırma işleminin oldukça avantajlı tarafları bulunmaktadır. Bunlardan biri elbette ki koterin renklere duyarlı olmamasıdır. Dolayısıyla hem beyaz hem daha koyu cilt tiplerinde rahatlıkla kullanılabilmektedir. Aynı zamanda bu işlem sonucunda kesin olarak kişinin benlerinden kurtulması garantilenir.
Koterle ben tedavisi işleminin ardından o bölgede yara kabuğu şeklinde bir tabaka oluşur. Bu tabakanın oluşmasının nedeni ise buharlaştırma işlemi yapılmasıdır. Bölgede bulunan kabuk en geç 1 hafta içerisinde düşerek pembe bir görünüm alır. Ardından 2-3 ay içerisinde cilt tamamen kendi rengine ve dokusuna döner.

En çok sorulan sorulardan biri de koterle ben aldırma sonucunda iz kalıp kalmamasıdır. Koterin fazla uygulanması ile kimi zaman çukurluklar olsa da genellikle herhangi bir ize rastlanmaz. Özellikle tedavi 2 seans olarak yapıldığında iz miktarında bir azalma söz konusu olmaktadır. Tüm bu nedenlerden dolayı koterle ben aldırma işlemi mutlaka deneyimli ve işinde uzman kişilere yaptırılmalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder